Delegowanie pracowników – co trzeba wiedzieć

Delegowanie pracowników dla wielu firm jest nadzwyczaj ważnym poleceniem. Nierzadko obecność pracownika jest kluczowa w trakcie poruszania ważnych kwestyj związanych z działalnością firmy. W innym wypadku chcemy pracownika posłać na ważne zebranie biznesowe z kontrahentem czy ewentualnym klientem. By cała delegacja przebiegała poprawnie i zgodnie z prawem każdy pracodawca musi być świadom regulacji prawnych jakie go obowiązują. Na ogół gdy są to wyjazdy służbowe, niezależne od czasu trwania delegacji jednak na terenie państwa, wszystkie niezbędne przepisy są pracodawcy znane oraz spełniane. Problem pojawia się kiedy potrzebujemy wysłać pracownika na okres kilku lub kilkunastu miesięcy do innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. W tedy też obowiązują nas regulacje Unijne które mogą przynosić wiele dylematów. By dowiedzieć się wszystkich istotnych wiadomości zaleca się wybrać się na kongres organizowany właśnie w tym celu. Warto także zapoznać się z tymi niezbędnymi wiadomościami dotyczącymi delegacji – Stefan Schwarz